محمد حسین فائزی

محمد حسین فائزی
  • ۱
  • ۰

دور از جان همه ما و شما؛ دور از وجود این خاک و مرز و بوم و حتی آسمان آبی‌اش؛ ولی «فرض محال که محال نیست». پس فرض کنید آن ترامپ نجس حیوان‌صفت نه، یکی شبیه او در پنج سال اخیر رییس‌جمهور این کشور بود. قطعا فجایعی رخ می‌داد و مصائبی برای کشور پیش می‌آمد. اما این یک روی سکه است و همه چیز هم به این بدی نیست.

دارم درمورد ترامپی صحبت می‌کنم که بخاطر یک کشیش متخلف زندانی شده در ترکیه، خاک ترکیه را به توبره کشیده و ناموس اقتصادی آنها را به بازی گرفته است. درمورد رییس‌جمهوری صحبت می‌کنم که غیرت ملی دارد و عزت کشورش برایش مهم است. قطعا اگر کسی مانند او اینجا بود:

1) بعد از اینکه سال گذشته در فرودگاه تفلیس، به ناموس شیعه ایرانی تعرض کردند، از وزیر خارجه آنها فقط یک قول مضحک نمی‌گرفت که دیگر این کارها تکرار نشود و تمام.

2) بعد از اینکه هفته قبل برای بار دوم حیثیت زن مسلمان و شیعه ایرانی در همان فرودگاه لکه‌دار شد، سخنگوی وزارت خارجه‌اش نمی‌گفت داریم موضوع را بررسی می‌کنیم و بعد هم به زمان بسپرند و هرچند وقت یک‌بار برای فراموشی افکار عمومی، یک چیزی مانند تلگرام یا امثال آن را علم کنند.

3) بعد از آنکه در فرودگاه جده به نوجوان زائر ایرانی تجاوز کردند، موضوع را رها نمی‌کرد و به دنبالش دم از دوستی و ارتباط با دولت خبیث سعودی نمی‌زد.

4) بعد از آنکه 450 حاجی پاک و نازنین ایرانی در منا در اثر سوء مدیریت حکمرانان پست سعودی به شهادت رسیدند، با آنها مسامحه نمی‌کرد و با گذشت این سال‌ها، لااقل عرضه ستاندن دیه شهدا را داشت.

5) اگر برجامی امضا می‌کرد، داروندار کشورش را نقداً به فنا نمی‌داد به امید حلوای نسیه بدعهدترین دولت تاریخ.

6) در قلب رآکتورش سیمان نمی‌ریخت و در مجلس شورای اسلامی قسم دروغ نمی‌خورد.

7) برای کنترل نقدینگی‌ای که خودش موجب آن بود، اصلی‌ترین سرمایه اقتصادی کشور یعنی ذخایر طلا را چوب حراج نمی‌زد.

8)

.

..

...

1001)....

 

والله این حرف‌ها سیاسی نیست.

اینها درد دل مایی است که ضربان قلب‌مان با ضرب‌آهنگ سرود ملی عزت‌مندانه جمهوری اسلامی می‌تپد.

قلب‌مان به درد می‌آید وقتی این بی‌غیرتی‌ها و بی‌عرضه‌گی‌ها را می‌بینیم.

شک ندارم که اگر روزی در این کشور، جمعی ذی‌نفود و صاحب منصب دولتی قصد براندازی نظام اسلامی و خیانت و جداکردن مردم از انقلاب را داشته باشند، باید همین نسخه‌ای را عمل کنند که دولت تدبیر و امید آن را نوشته و در حال اجرای آن است.

................................................................................................................................................

شاید این از اسرار آخرالزمان باشد و این غربال زمانه است که ریز و ریزتر شده؛ و شاید داریم آخرین آزمون‌ها را می‌گذرانیم.

ما فرزندان نسل خمینی هستیم، همان خمینی غیور و عزت‌مندی که تمام حیثیت لیبرال سرمایه‌داری را در همان خانه محقرش به سخره گرفت و بینی مستکبران عالم را به خاک مالید.

اما چه رازی که است که شاگردان غرب‌زده مکتب لیبرالیسم، عنان اداره این کشور توحیدی را در این مجال به دست گرفته‌اند و در بی‌غیرتی، روی حیوان نجسی همچون رییس جمهور آمریکا را سفید کرده‌اند.

آرزو دارم در این مدتی که خداوند به این غرب‌زدگان مستمسک به دامان مستکبران، مهلت جولان داده، کمی درس غیرت ملی از امثال ترامپ بگیرند.

  • ۹۷/۰۵/۲۸
  • محمد حسین فائزی

نظرات (۱)

لطفا سیاهنمایی نفرمایید
رسالت این دولت پاشیدن بذر امید در دل ملت و اتخاد تدبیرات لازم جهت مصالح کشور می باشد
.
.
منتها نه این ملت و کشور بلکه دشمنان این ملت و کشور
نوش جان اسرائیل و سعودی و شیطان بزرگه با این دست نشانده هاشون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی